Besökare

Kul att så många har kikat in på min blogg,  tack för alla snälla komentarer..


Kommentarer
Postat av: Soili

Tittade in på din sida och vilka underbara tröjor du gjort,helt fantastiska och vilket härligt sätt att fota dom hutomhus,fiffigt.
Kram från Soili

Postat av: Anonym

Tittade in på din sida och vilka underbara tröjor du gjort,helt fantastiska och vilket härligt sätt att fota dom hutomhus,fiffigt.
Kram från Soili

2006-01-28 @ 08:51:42
Postat av: marianne lundholm

tack så jättemycket för filen på spiral sjalar, fin hemsida har du oxå

2006-02-02 @ 09:16:20
Postat av: Lena Wiman

Miljön som du har fotat dina alster i gör det svårt för mig att kunna koncentrera mig. Vissa bilder har så vacker natur att jag måste blinka för att se det stickade. Ta det inte som att jag inte beundrar dina stickalster! Det gör jag verkligen! Tubsockorna tänker jag också göra, se sköna ut.

2006-02-02 @ 23:30:45
URL: http://notoriskstickare.blogspot.com/
Postat av: Mona Bergenstoff

Jag älskade bilden av isbryggan den är underbar.
Tycker alla tröjor också är ljuvliga.
Vilken energi du har

2006-02-21 @ 07:40:38
Postat av: Gun-Britt Andersson

Går det att få mönstret till tubsockorna per mail? I så fall tack på förhand.

2006-03-15 @ 09:06:39
Postat av: Mona Bergenstoff

Dina tröjor och havsbilder är underbara behövde få se lite snyggt så jag gick direkt in på din Blogg för att bli tillfredställd.
Ser fram mot mera härligheter

2006-10-04 @ 08:12:56
Postat av: Monica

Tänk hittade Dej i kväll så fina saker Du gör

2009-09-26 @ 01:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback